Beek en Donk - De Raagten

Ontspannen, ontmoeten, spelen en leren gaan bij kindcentrum De Raagten hand in hand. In een veilige en tegelijkertijd uitdagende omgeving helpen we kinderen van 0 tot 13 jaar het beste uit zichzelf te halen. Ons kinderdagverblijf, peuteropvang en de BSO werken daarbij nauw samen met de basisschool. We stemmen onze visie en programma's op elkaar af en hanteren één lijn in de ontwikkelingsstimulering.
Kinderdagverblijf en peuteropvang
Kinderdagverblijf De Raagten is een plezierige speel- en leeromgeving waar je kindje zich snel thuis voelt. Hij of zij kan binnen en buiten lekker spelen of meedoen aan activiteiten als samen knutselen. Peuteropvang is er om de ontwikkeling van kinderen vanaf 2 jaar te stimuleren. We laten je peuter bijvoorbeeld spelenderwijs kennismaken met woorden, begrippen en spullen die te maken hebben met thema's als Dit ben ik, Kleuren of Verkeer.

Buitenschoolse opvang en Tiener BSO
In Beek en Donk willen alle kinderen wel naar de BSO! Bij BSO De Raagten kunnen zij ongedwongen spelen en hun energie en verhaal kwijt. Op de Tiener BSO prikkelen we de zelfstandigheid van kinderen vanaf 9 jaar. En we nemen ze regelmatig mee naar Outdoor Laarbeek, waar ze lekker kunnen klimmen.

De Raagten in het kort
  • Peuteropvang
  • Kinderdagverblijf
  • Tussenschoolse opvang De Raagten
  • Buitenschoolse opvang
  • Tiener BSO
  • Nauwe samenwerking met basisschool, Lifestyle Center Laarbeek, Outdoor Laarbeek en BSO Beekrijk
Meer weten over ons kindcentrum in Beek en Donk? Kijk op de website van De Raagten.

Kinderdagverblijf, peuteropvang en BSO De Raagten
LRK nummer Kinderdagverblijf en peuteropvang: 176896648
LRK nummer BSO: 449317973
Otterweg 31

TSO De Raagten
Otterweg 31
5741 BC Beek en Donk
06 - 41 96 34 18 (Betsy Vereijken)

Tiener BSO
LRK nummer: 191633501
Otterweg 29 (de Boemerang)
088 - 00 88 510 / 06 - 53 68 83 61

Groepen
Avonturiers (9/10 jaar tot einde basisschool)

De gemeente is verantwoordelijk voor toezicht op de kinderopvang. Je vindt de rapportages in het landelijk register: rapport kinderdagverblijf/peuteropvang, rapport BSO en rapport Tiener BSO.