Boekel - 't Stappertje

Kinderdagverblijf 't Stappertje is een begrip in Boekel; al meer dan 25 jaar bieden we kwaliteit en betrouwbaarheid in de opvang van baby's en peuters van 0 tot 4 jaar. 't Stappertje is een onderdeel van het nieuwe Kindpark in Boekel.
Kinderdagverblijf
Lekker bewegen, dat vinden we bij 't Stappertje belangrijk, in de buitenruimte kunnen de kinderen volop rennen, fietsen, en in de zandbak en op het speeltoestel spelen. Met de oudere kinderen doen we sport- en bewegingsspelletjes in sporthal de Burcht.

Voor- en vroegschoolse educatie
Onze huiselijke inrichting is erop gericht om je kindje zowel uit te dagen als tot rust te laten komen om ontspannen te spelen. Er zijn verschillende speelhoekjes en voor de allerkleinsten hebben we speciale vloerboxen. Hierin hebben ze alle ruimte, terwijl ze toch in contact staan met de andere kinderen. Spelenderwijs werken we met een speciaal programma voor voor- en vroegschoolse educatie ook aan de (taal)ontwikkeling van je peuter.

't Stappertje in het kort
• Kinderdagverblijf
• Goede voorbereiding op de basisschool
• Samenwerking met kindcentrum De Regenboog, sporthal de Burcht en de bibliotheek

Kinderdagverblijf 't Stappertje
LRK nummer: 100749586 (nieuw LRK nummer per 5-7-2019: 279193038)
Parkweg 10
5427 AL Boekel

Groepen
De Maan
De Zon

De gemeente is verantwoordelijk voor toezicht op de kinderopvang. Je vindt de rapportages in het landelijk register: rapport kinderdagverblijf Kindpark.