Kinderopvang

Persoonlijk en vertrouwd
Werk of studie optimaal combineren met je gezin? Stichting GOO heeft verschillende opvangmogelijkheden voor kinderen van 0 tot 13 jaar. Of het nu gaat om kinderdagopvang, peuteropvang of buitenschoolse opvang. Jouw kind krijgt bij GOO alle zorg en aandacht. Hierbij gaan wij voor een persoonlijke benadering, want hoe beter wij jou en je kind kennen, hoe beter onze zorg en begeleiding.

Een soepele overgang naar de basisschool
De meeste van onze opvanglocaties zijn onderdeel van een kindcentrum. De link naar de basisschool is dan ook snel gelegd. Op sommige kindcentra zijn er zelfs peuter-kleutergroepen of 3+ groepen. Zo maken peuters spelenderwijs kennis met het onderwijs.

Waarom opvang bij Stichting GOO?
  • Vaste en gecertificeerde pedagogisch medewerkers
  • Aandacht voor de behoeftes van je kind
  • Het hele jaar geopend
  • Ruime openingstijden (7.00 uur tot 18.30 uur)
  • Mogelijkheid tot het combineren van opvangvormen
  • Gratis flesvoeding, broodmaaltijden, fruit en tussendoortjes
  • Soepele overgang naar de basisschool
  • Doorlopende leerlijn van 0 tot 13 jaar

We kunnen natuurlijk zelf veel vertellen over de opvang bij GOO, maar liever laten we medewerkers, kinderen en ouders aan het woord. Op onze blog en website delen we regelmatig verhalen.