Heb je een klacht of wil je iets bespreken?
Bij GOO doen we er alles aan om een zo hoog mogelijke kwaliteit te
leveren. Maar we realiseren ons ook dat er soms een klacht kan ontstaan. De eerste stap is altijd proberen het op te lossen met de betrokken persoon. Lukt het niet om er samen uit te komen? Neem dan contact op met de kindcentrumdirecteur of locatiemanager.Vertrouwenspersoon
Vind je het fijn om ondersteuning te krijgen van iemand die niet direct met de klacht te maken heeft? Dan kun je contact opnemen met een interne of externe vertrouwenspersoon. De contactgegevens vind je op de website van de betreffende locatie. Meer informatie over vertrouwenspersonen vind je hier.
Klachtenregeling
Kom je er samen met de kindcentrumdirecteur of locatiemanager niet uit? Dan kun je een beroep doen op onze interne klachtenregeling. Hierin staat op eenvoudige wijze stap voor stap beschreven, hoe en bij wie je een klacht kunt melden. De officiële, uitgebreide versie vind je in het menu onder Documenten. Een klacht indienen kan via ons online klachtenformulier.
Externe klachtencommissie
Ben je niet tevreden over de manier waarop je klacht bij ons intern is afgehandeld? Dan kun je de situatie voorleggen aan een externe klachtencommissie. Voor opvang kan dit bij de Geschillencommissie Kinderopvang en voor onderwijs bij de Landelijke Klachtencommissie Onderwijs.
Geen geschillen Kinderopvang 2024
In het jaar 2024 zijn er geen geschillen gemeld aan de Geschillencommissie Kinderopvang.
Ieder jaar maken wij een klachten jaarverslag dat openbaar wordt gesteld op onze website: klachten jaarverslag 2024.

