Solliciteren?
Ben je enthousiast geworden om bij GOO te komen werken? Dan komen wij graag met jou in contact! Stuur ons jouw motivatie en cv en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met jou op. Ons mailadres is werkenbij@stichtinggoo.nl. Vermeld je bij het onderwerp even om welke vacature het gaat?

Meer informatie?
Misschien wil je eerst graag wat meer weten. Over de vacature of over GOO zelf. Dan kun je ons het beste even bellen. Staat er een naam en telefoonnummer bij de vacature van je keuze vermeld? Dan kun je die persoon bellen. Staat er geen naam bij of ben je op zoek naar algemene informatie over onze stichting? Bel dan met ons op 088 - 0088 500 of stuur ons een mailtje: werkenbij@stichtinggoo.nl.

Kom op de koffie!
Twijfel je over een overstap naar de opvang- of onderwijswereld? Kriebelt het, maar weet je niet zeker of je in het diepe durft te springen? Kom dan eens bij ons op de koffie voor een vrijblijvend oriënterend gesprek. Bij ons kun je terecht met al je vragen en twijfels. Wie weet kun je wel een ochtend meedraaien om te kijken of het iets voor je is.