Daarom ben jij zo belangrijk

Bij GOO waarderen we onze medewerkers. We zijn blij dat je bij ons werkt of dat je bij ons wilt komen werken! En we hopen dat je je bij GOO thuis voelt en dat je bij ons wilt blijven werken. Want of je nu in de opvang werkt of in het onderwijs of misschien wel op ons stafbureau: ieder heeft een belangrijke taak te vervullen en ieder draagt iets bij aan GOO. Waarom wij vinden dat jij zo belangrijk bent? Klik dan op je functie hieronder!

Werken op het kinderdagverblijf of peuterwerk
>Lees hier verder.....

Op het kinderdagverblijf werk je met de allerkleinsten. Als pedagogisch medewerker heb jij de zorg voor het welzijn van baby's, dreumesen of peuters. Een heel verantwoordelijke taak! Maar het is meer dan alleen de praktische verzorging. Je zorgt er als vertrouwd gezicht voor dat kinderen zich fijn en veilig voelen en met plezier naar ons toekomen. Je hebt oog voor ieder kind en zorgt ervoor dat een kindje zich goed kan ontwikkelen op bijvoorbeeld motorisch-, sociaal- en taalgebied. Zo zorg je ervoor dat kinderen goed voorbereid overgaan naar de basisschool.

Werken in de buitenschoolse opvang
>Lees hier verder .....

De buitenschoolse opvang moet een fijne en veilige plek zijn waar kinderen voor of na schooltijd (en in de schoolvakanties) terecht kunnen. Daar zorg jij als vertrouwd gezicht op de buitenschoolse opvang voor. Je voelt goed aan waar een kind behoefte aan heeft: even chillen, uitrazen of samen met een project aan de slag? Met kinderen van verschillende leeftijden dan kan het best lastig zijn om ieder kind te betrekken bij activiteiten. Maar met jouw talent weet je iedere dag weer sportieve, creatieve en uitdagende activiteiten te bedenken om de kinderen een gezellige (mid)dag te bezorgen!

Werken in het onderwijs
>Lees hier verder.....

Als je werkt in het onderwijs dan draag je bij aan de ontwikkeling van kinderen. Je bent verantwoordelijk voor onderwijs van goede kwaliteit en hebt daarnaast oog voor het welzijn en de ontwikkeling van elk kind. Met jouw enthousiasme en passie zorg jij ervoor dat leerlingen goed in hun vel zitten en iedere dag een fijne dag hebben. Een heel belangrijke taak, voor nu en voor later. Want dit is de volgende generatie!

Werken in de pool
>Lees hier verder.....

Bij Stichting GOO werken we met een pool onderwijs en een pool opvang. Die pools met vaste invalkrachten zijn enorm belangrijk voor ons! Werk je bij ons in de pool dan ben je onze 'reddende engel' als er ergens een collega uitvalt. Door jouw inzet en flexibiliteit zorg jij ervoor dat de kinderen gewoon naar de opvang of naar school kunnen komen, als er iemand voor korte of lange tijd uitvalt. Dankzij jou kunnen kinderen gewoon komen spelen en leren en een leuke dag hebben zoals iedere andere dag. Je kunt bij ons aangeven op welke dagen je beschikbaar bent en wat je voorkeuren zijn. Het werken in de pool is afwisselend en leerzaam want de ene keer sta je bijvoorbeeld voor een kleuterklas op het ene kindcentrum, en de andere keer sta je voor groep 8 op een ander kindcentrum. Zo leer je steeds andere collega's kennen en leer jij je pedagogische kwaliteiten op verschillende manieren in te zetten. Elke dag is anders!

Werken op ons stafbureau
>Lees hier verder.....

De medewerkers van het stafbureau ondersteunen onze collega's in de opvang en het onderwijs en sturen hen aan. Medewerkers op het stafbureau helpen mee op het gebied van kwaliteit, bedrijfsvoering, ICT, HRM of communicatie. Ook zijn we als stafbureau het aanspreekpunt voor ouders of externen, bijvoorbeeld op de receptie en op de afdeling kindplanning. Als je op het stafbureau werkt dan werk je achter de schermen mee om ervoor te zorgen dat onze collega's in de opvang en het onderwijs hun werk optimaal kunnen uitvoeren. En verzorg je indirect een belangrijke taak in de ontwikkeling van kinderen.